آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور
بازدید 34
۰

آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور

آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور

آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور با لینک مستقیم از وب سایت فولکز
ابراهیم کهندل پور را می توان یکی از محبوب ترین خوانندگان قشقایی حال حاضر نام برد که آثار بسیار زیبا و ماندگاری را برای مردمان قشقایی و علاقه مندان به موسیقی قشقایی تهیه کرده است . یکی از آثار زیبا و ماندگار ابراهیم کهندل پور آهنگ یانان قوشلار می باشد که شما می توانید این آهنگ ترکی قشقایی را در وب سایت فولکز به صورت انلاین گوش کنید و یا با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور

آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور

 

متن آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور

اگر که شما متن آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور را دارید برای ما زیر همین پست بنویسید تا در همین صفحه برای علاقه مندان به آثار ابراهیم کهندل پور و موسیقی قشقایی قرار دهیم. موسیقی محلی ایران دارای تنوع بسیار بالایی می باشد . اقوام و نواحی ایران همیشه سعی کرده اند که با موسیقی بتوانند فرهنگ و هنر خود را به دیگر اقوام ایرانی بهتر و بیشتر معرفی کنند. در موسیقی قشقایی هم اساتید و هنرمندان بسیار بزرگی بوده اند و همچنان هم هستند که با خلق آثاری زیبا، فرهنگ و هنر ایل بزرگ قشقایی را به دیگر اقوام معرفی کرده اند. در بین هنرمندان قشقایی یکی از محبوب ترین خوانندگان قشقایی را می توان ابراهیم کهندل پور معرفی کرد. استاد ابراهیم کهندل پور دارای آثاری ماندگار و بسیار زیبا مثل آهنگ یانان قوشلارمی باشد که ما ( وب سایت فولکز ) سعی میکنیم همه این آثار را برای علاقه مندان به موسیقی قشقایی آماده کنیم.
بعد از دانلود آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور نظر خودتان را درباره این قطعه زیبای محلی ترکی قشقایی برای ما بنویسید وب سایت فولکز آماده همکاری با همه هنرمندان موسیقی اقوام و نواحی ایران برای معرفی بهتر اثار را در وب سایت داریم، با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم.
همچنین شما میتوانید وب سایت فولکز را در فضای مجازی و اینستاگرام دنبال کنید

آهنگ یانان قوشلار ابراهیم کهندل پور تقدیم به شما علاقه مندان به موسیقی قشقایی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *