دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی
بازدید 124
۰

دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی

دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی

دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی با لینک مستقیم از وب سایت فولکز

آهنگ شاد و زیبای بو گئجه یکی از آثار منتشر شده حمید احمدی می باشد که می توانید امروز این اهنگ ترکی قشقایی را با لینک مستقیم از وب سایت فولکز دانلود کنید

موسیقی قشقایی را می توان یکی از موسیقی های شاد محلی ایران نام برد، یک موسیقی اصیل همراه با شعرهای پرمعنی و پر محتوا هنرمندان بزرگی از سالیان گذشته تا امروز با تلاشی که کرده اند توانسته اند این موسیقی ناب را به دیگر اقوام و علاه مندان به موسیقی قشقایی معرفی کنند

حمید احمدی یکی از خوانندگان قشقایی است که آثار بسیار زیادی را منتشر کرده است. حمید احمدی را می توان یکی از هنرمندان محبوب موسیقی قشقایی معرفی کرد. جدیدترین اثر حمید احمدی بو گئجه است که این اثر بسیار زیبا را با تنظیم داریوش فرزانه و میکس و مسترینگ نوید غرقانی منتشر کرده است همچنین صدای نی بسیار زیبای احسان صالح زاده هم این اثر زیبا و شاد را تکیمل تر کرده است.

 

دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی

دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی

 

متن و  دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی :

اگر که شما متن آهنگ بو گئجه حمید احمدی را برای ما بنویسید تا درسایت بر ای علاقه مندان به این سبک از موسیقی منتشر کنیم امیدوارم که با دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی لذت شنیدن یک قطعه موسیقی قشقایی را تجربه کنید. همچنین ما ( وب سایت فولکز ) آماده همکاری با همه هرمندان اقوام و نواحی ایران برای منتشر کردن آثارشان در همین وب سایت داریم.

لطفا بعد از دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی این متن و موزیک را برای علاقه مندان به موسیقی قشقایی ارسال کنید اگر شما به موسیقی محلی علاقه دارید به شما پیشنهاد میکنم آقار موسیقی قشقایی را در این صفحه مطالعه کنید.

شما می توانید وب سایت فولکز را در فضای مجازی و اینستاگرام دنبال کنید.

تقدیم به شما : دانلود آهنگ بو گئجه حمید احمدی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *