آهنگ قوروموش بیر آغاجام بهمن شهبازی
بازدید 28
۱

آهنگ قوروموش بیر آغاجام بهمن شهبازی

آهنگ قوروموش بیر آغاجام بهمن شهبازی

آهنگ قوروموش بیر آغاجام بهمن شهبازی با لینک مستقیم را از وب سایت فولکز مرجع جامع معرفی و دانلود آثار موسیقی ترکی قشقایی دریافت کنید

اگر که به موسیقی فولکوریک ایران علاقه مند هستید حتماً با موسیقی ترکی قشقایی آشنایی دارید و یا این آثار را گوش کرده اید اما اگر که به صورت تخصصی با موسیقی قشقایی آشنایی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم حتماً آثار استاد بهمن شهبازی را گوش کنید و لذت ببرید.

یک موسیقی دلنشین و زیبا و شنیدنی که بهمن شهبازی به بهترین نحو و با بهترین اشعار آنها را اجرا کرده است

آهنگ قوروموش بیر آغاجام یکی از زیباترین آثار بهمن شهبازی می باشد یک اثر دلنشین و ماندگار که تجربه شنیدن یک قطعه موسیقی ناب را با شنیدن آهنگ قوروموش بیر آغاجام به دست خواهید آورد.

آهنگ قوروموش بیر آغاجام بهمن شهبازی

آهنگ قوروموش بیر آغاجام بهمن شهبازی

متن آهنگ قوروموش بیر آغاجام بهمن شهبازی

اگر شما متن آهنگ قوروموش بیر آغاجام  بهمن شهبازی را دارید از شما خواهش می کنیم که متن این آهنگ زیبای بهمن شهبازی را برای ما و دیگر علاقه مندان به موسیقی قشقایی در زیر همین پست بنویسید تا برای علاقه مندان به این خواننده قشقایی در همین صفحه منتشر کنیم.

اگر که از صدای زیبای بهمن شهبازی لذت بردید می توانید از صفحه رسمی استاد بهمنی شهبازی در این صفحه دیدن فرمایید و دیگر اثار بهمن شهبازی را دریافت کنید.

همچنین شما می توانید وب سایت فولکز را در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام نیز دنبال نمایید

اگر که از هنرمندان و خوانندگان موسیقی اقوام و نواحی ایران هستید برای بهتر دیده شدن آثار خود می توانید با ما تماس بگیرید تا ما آثار شما را در وب سایت فولکز برای دانلود قرار دهیم.

نظر خودتان را بعد از شنیدن و دانلود آهنگ قوروموش بیر آغاجام بهمن شهبازی برای ما و دیگر خوانندگان وب سایت در بخش نظرات به اشتراک بگذارید

آهنگ زیبای قوروموش بیر آغاجام بهمن شهبازی را تقدیم میکنیم به علاقه مندان به موسیقی ترکی قشقایی و مردمان هنردوستان قشقایی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مرتضی گفت:

    کم کار ولی با کیفیت کاش به خاطر طرفدارات بیشتر بخونی بهمن جان