دانلود آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری
بازدید 35
۰

دانلود آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری

دانلود آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری

دانلود آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری با لینک مستقیم از وب سایت فولکز

آهنگ جدید قشقایی ایپک تئل با صدای استاد مسعود نامداری  را می توایند دانلود و گوش کنید.

موسیقی قشقایی یکی از ناب ترین و اصیل ترین موسیقی های محلی و موسیقی فولکوریک ایران می باشد که هنرمندان بسیار زیادی را به فرهنگ و هنر این کشور معرفی کرده است . یکی از خوانندگان قشقایی که چهره محبوب هنر ایل بزرگ قشقایی می باشد استاد مسعود نامداری می باشد که اثار بسیار شنیدنی و ماندگاری را تهیه و منتشر کرده است.

ایپک تئل یکی از جدیدترین آثار مسعود نامداری می باشد این قطعه زیبا تنظیمی جدید از تصنیف قدیمی عاشیق اسماعیل می باشد که امین بور بور و فرزانه عابدی خوانندگان همراه استاد نانداری می باشند.

دانلود آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری

دانلود آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری

متن و دانلود آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری

اگر متن این اثر زیبای موسیقی قشقایی را دارید برای ما زیر همین پست در بخش نظرات بنویسید تا در سایت به نام خودتان منتشر شود.

اگر به موسیقی محلی و موسیقی فولکوریک ایران علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنم اثار موسیقی قشایی را دنبال کنید در موسیقی قشقایی هم می توانید آثار استاد مسعود نامداری از چهره های ماندگار موسیقی قشقایی را دنبال کنید.

بی شک با دانلود آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری تجربه شنیدن یک قطعه موسیقی ناب و اصیل محلی را بدست خواهید آورد. وب سایت فولکز آماده همکاری با همه هنرمندان موسیقی اقوام و نواحی ایران را برای معرفی بهتر آثار می باشد. لطفا بعد از دنلود آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری این قطعه زیبا را برای دوستان علاقه مند به موسیقی محلی ارسال کنید و نظر خودتان را درباره این اثر زیبا برای ما و دیگر خوانندگان وب سایت فولکز بنویسید.

همچنین شما می توانید وب سایت فولکز را در فضای مجازی  مخصوصا اینستاگرام دنبال نمایید. آهنگ ایپک تئل مسعود نامداری تقدیم به همه شما قشقایی های نازنین و علاقه مندان به موسیقی ناب قشقایی و آثار استاد مسعود نامداری

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *