آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی
بازدید 36
۰

آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی

آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی

آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی را  با لینک مستقیم از وب سایت فولکز دانلود کنید.

وب سایت فولکز پیش رو در معرفی آثار موسیقی اقوام و نواحی ایران می باشد که تلاش می کند آثار منتشر شده موسیقی اقوام و نواحی ایران را برای علاقه مندان به اشتراک قرار دهد. موسیقی قشقایی هم یکی از بهترین نوع موسیقی محلی ایران محسوب می شود یک موسیقی ناب و دلنشین به همراه اشعار زیبا و پرمحتوا در موسیقی قشقایی هنرمندان بسیار زیادی با تولید و انتشار آثارشان تلاش کرده اند که بتوانند موسیقی محلی و فولکوریک خود را به دیگر اقوام به بهترین نحو معرفی کنند.

شهرام اسدی یکی از خوانندگان قشقایی می باشد که با تولید آثاری زیبا توانسته است خود را به عنوان یک هنرمند برتر در موسیقی قشقایی معرفی نماید.

آهنگ زیبای مهوش جدیدترین اثر شهرام اسدی می باشد که با میکس و صدابرداری حمید گلستان انجام شده است و شعر این اثر بی نظیر توسط  استاد عوض اله صفری سروده شده است و آهنگسازی این آهنگ ترکی قشقایی را استاد مسعود نامداری برعهده داشته است. همچنین آرش بیات با بربط، امیر ارسلان نامداری با تنبک و همخوانی فرح نامداری و فرزانه عابدی به کمک شهرام اسدی آمده اند تا این قطعه زیبا را تهیه کنند.

آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی

آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی

متن آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی

اگر متن آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی برای ما زیر این پست بنویسید تا برای علاقه مندان به موسیقی قشقایی در همین صفحه منتشر شود. اگر به موسیقی محلی و موسیقی فولکوریک علاقه دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم موسیقی قشقایی را دنبال کنید مخصوصا آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی لطفا بعد از دانلود آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی نظر خودتان را درباره این قطعه زیبا برای ما بنویسید همچنین شما می توانید وب سایت فولکز را در فضای مجازی مثل اینستاگرام هم دنبال کنید.

آهنگ ترکی قشقایی مهوش شهرام اسدی تقدیم به شما علاقه مندان به موسیقی محلی ایران

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *