آهنگ جیران جیران ابراهیم کهندل پور
بازدید 134
۰

آهنگ جیران جیران ابراهیم کهندل پور

آهنگ جیران جیران ابراهیم کهندل پور

آهنگ جیران جیران ابراهیم کهندل پور را با لینک مستقیم از وب سایت فولکز دانلود کنید.
در این پست آهنگ زیبای ترکی قشقایی جیران جیران شاهکاری از استاد ابراهیم کهندل پور را برای علاقه مندان به موسیقی ناب قشقایی آماده کرده ایم. ابراهیم کهندل پور یکی از محبوب ترین خوانندگان قشقایی می باشد که آثار بسیار زیبا و ماندگاری را برای علاقه مندان به موسیقی قشقایی تهیه کرده است . آهنگ جیران جیران یکی از آثار ابراهیم کهندل پور می باشد که شما می توانید این آهنگ ترکی قشقایی را به صورت انلاین گوش کنید و یا با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

آهنگ جیران جیران ابراهیم کهندل پور

آهنگ جیران جیران ابراهیم کهندل پور

 

متن آهنگ جیران جیران ابراهیم کهندل پور

اگر متن این اثر زیبا را دارید برای ما در بخش نظرات زیر همین پست بنویسید تا در سایت برای علاقه مندان به موسیقی قشقایی و آثار استاد ابراهیم کهندل پور منتشر کنیم.
موسیقی محلی و موسیقی فولکوریک ایران دارای تنوع بسیار بالایی می باشد یکی از این بخش ها موسیقی اصیل و ناب قشقایی می باشد. موسیقی محلی قشقایی هنرمندان بسیار زیادی را تربیت و تحویل جامعه فرهنگ و هنر ایران کرده است. یکی از این هنرمندان ماندگار ابراهیم کهندل پور می باشد که با خلق آثاری زیبا و ماندگار خدمتی بزرگ را به موسیقی قشقایی کرده است. که شما می توانید این اثار را در وب سایت فولکز دانلود کنید، به جرات می توان گفت که یکی از بهترین آهنگ های قشقایی قطعه زیبای جیران جیران ابراهیم کهندل پور می باشد.
بعد از دانلود آهنگ جیران جیران ابراهیم کهندل پور نظر خودتان را درباتره یان قطعه زیبای محلی ترکی قشقایی برای ما بنویسید
وب سایت فولکز آماده همکاری با همه هنرمندان موسیقی اقوام و نواحی ایران برای معرفی بهتر اثار را در وب سایت داریم، با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم. همچنین شما میتوانید وب سایت فولکز را در فضای مجازی و اینستاگرام دنبال کنید

آهنگ جیران جیران ابراهیم کهندل پور تقدیم به شما علاقه مندان به موسیقی قشقایی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *