آهنگ گؤیچک گولوستان شهرام اسدی
بازدید 28
۰

آهنگ گؤیچک گولوستان شهرام اسدی

آهنگ گؤیچک گولوستان شهرام اسدی

آهنگ گؤیچک گولوستان شهرام اسدی را با لینک مستقیم از وبسایت فولکز مرجع جامع معرفی و دانلود آثار موسیقی ترکی قشقایی دانلود کنید.

موسیقی قشقایی یکی از زیباترین نوع موسیقی های اقوام و نواحی ایران می باشد که اساتید بسیار زیادی از دوران گذشته تا الان آثار خود را تولید و منتشر کرده‌اند، امروزه جوانان مستعد دیگری از قوم بزرگ قشقایی با خلق آثاری زیبا و شاد و گاها غمگین اما دلنشین توانسته‌اند هنر و موسیقی قشقایی را به دیگر اقوام و نواحی ایران معرفی نمایند.

 در بین هنرمندان قشقایی  شهرام اسدی را می توان یکی از خوش ذوق ترین جوانان فعال موسیقی قشقایی نام برد که با تولید آثاری زیبا توانسته است نام خود را در بین هنرمندان موسیقی قشقایی ثبت نماید شهرام اسدی آثاری زیبا را تولید کرده است که یکی از این آثار گنجشک می باشد که ما ( وب سایت فولکز ) امروز برای شما علاقمندان به موسیقی زیبای قشقایی آهنگ گنجشک را آماده دانلود کرده ایم. اگر که علاقمند به آثار شهرام اسدی هستید می توانید دیگر آثار منتشر شده شهرام اسدی را در این صفحه که صفحه رسمی شهرام اسدی می باشد را کلیک نمایید و آنها را دنبال نمایید.

آهنگ گؤیچک گولوستان شهرام اسدی

آهنگ گؤیچک گولوستان شهرام اسدی

متن آهنگ گؤیچک گولوستان شهرام اسدی

اگر که شما متن آهنگ زیبای ترکی قشقایی گنجشک اثر شهرام اسدی را دارید برای ما در بخش نظرات بنویسید تا ما متن این آهنگ زیبا را در این صفحه برای علاقه مندان به این سبک از موسیقی قرار دهیم

نظر خودتان را بعد از دانلود و شنیدن آهنگ گنجشکک شهرام اسدی برای ما بنویسید و حس حال خودتان را بعد از شنیدن این آهنگ زیبای قشقایی با دیگر خوانندگان وب سایت با نوشتن نظرات به اشتراک بگذارید.

موسیقی ترکی قشایی

معرفی و دانلود آهنگ های شهرام اسدی

همچنین شما می توانید وب سایت فولکز را در فضای مجازی و اینستاگرام نیز دنبال نمایید

آهنگ زیبای گنجشک شاهکار شهرام اسدی را تقدیم می کنیم به علاقه مندان به موسیقی ترکی قشقایی و مردمان شریف و هنر دوست قشقایی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *