اهنگ دشتی با نی شماره ۱ سعید صالحی
بازدید 29
۰

اهنگ دشتی با نی شماره ۱ سعید صالحی

اهنگ دشتی با نی شماره ۱ سعید صالحی

اهنگ دشتی با نی شماره ۱ سعید صالحی را با لینک مستقیم از وب سایت فولکز مرجع جامع معرفی و دانلود آهنگ های دشتی دانلود و گوش کنید.

آهنگ های دشتی را می توان از محبوب ترین نوع موسیقی های محلی معرفی کرد. آهنگ هایی هستند که دارای محتوای بسیار غنی و غمگین که این اشعار و آواز ها همیشه برای از دست دادن عزیزی سروده شده سات یا اینکه از غم فراق کسی خوانده شده است. آهنگ های دشتی اکثر همراه با نواختن نی خوانده شده سات که این امر و همراهی نی باعث دوچندان شدن غم آهنگ های دشتی شده است.

خوانندگان آهنگ های دشتی زیاد هستند اما امروز برای شما علاقه مندان به آهنگ های دشتی یکی از آهنگ های سعید صالحی به نام آهنگ دشتی با نی شماره ۱ را آماده کرده ایم.

اهنگ دشتی با نی شماره ۱ یکی از آثار سعید صالحی می باشد که شما می توانید این آهنگ دشتی را با لینک مستقیم از وب سایت فولکز در پایین همین صفحه دانلود و گوش کنید.

اهنگ دشتی با نی شماره ۱ سعید صالحی

اهنگ دشتی با نی شماره ۱ سعید صالحی

متن اهنگ دشتی با نی شماره ۱ سعید صالحی

به نام آن خدا که مهربونه

نشون ها داره اما بی نشونه

به فقز تنگدستون بی خبر نیست

ای به خدا من بنازوم که چند و چونه

مرجع جامع آهنگ های دشتی

مرجع جامع آهنگ های دشتی

اگر که علاقه مند به اثار سعید صالحی هستید می توانی به صفحه رسمی سعید صالحی در این بخش کلیک کنید و دیگر آثار منتشر شده سعید صالحی را دانلود کنید.

نظر خودتان را بعد از دانلود اهنگ دشتی با نی شماره ۱ سعید صالحی برای ما و دیگر علاقه مندان به اهنگ های دشتی در پایین همین صفحه بنویسید.

همچنین می توانید وب سایت فولکز را در شبکه اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

اگر که شما از هنرمندان موسیقی اقوام و نواحی ایران هستید می توانید با ما در ارتباط باشید تا اثار شما را در سایت منتشر کنیم.

اهنگ دشتی با نی شماره ۱ سعید صالحی را تقدیم میکنیم به همه علاقه مندان به آهنگ های دشتی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *