آلبوم غریب و صنم فرود و فرهاد گرگین پور
بازدید 276
۶

آلبوم غریب و صنم فرود و فرهاد گرگین پور

آلبوم غریب و صنم فرود و فرهاد گرگین پور

دانلود آلبوم ” غریب و صنم ” فرود و فرهاد گرگین پور را می توان یکی از شاهکارهای موسیقی فولکوریک قشقایی معرفی کرد. اثری بسیار دلنشین و ناب از فرود و فرهاد گرگین پور دو برادر نابغه در موسیقی قشقایی دانلود یکی از زیباترین و ماندگارترین آثار استاد فرود گرگین پور و فرهاد گرگین پور به نام غریب و صنم را به همه علاقه مندان به موسیقی محلی قشقایی پیشنهاد میکنم. موسیقی قشقایی بخش جدا نشدنی

از فرهنگ و هنر این ایل با اصالت ایران می باشد ایلی بزرگ با فرهنگ و هنری بزرگ. اگر موسیقی قشقایی را مورد بررسی قرار بدهیم به این نتیجه خواهیم رسید که فرود و فرهاد گرگین پور به عنوان یک وزنه بسیار سنگین در موسیقی مقامی و محلی قشقایی خودنمایی میکند شما با شنیدن و دانلود البوم زیبا از وب سایت فولکز می توانید لذت شنیدن یک موسیقی بکر را تجربه کنید و روح و روان خود را در چادرهای قشقایی در دامن صحرا و کوه رها کنید

آلبوم غریب و صنم فرود و فرهاد گرگین پور یکی از آلبوم های ماندگار موسیقی قشقایی می باشد که دارای ۷ تراک بسیار زیبا می باشد.

علاقه مندان به موسیقی قشقایی و قشقایی های عزیز می توانند البوم ” غریب و صنم ” را به صورت رایگان دانلود کنند. امیدوارم با دانلود آلبوم غریب و صنم فرود و فرهاد گرگین پور  و اشتراک آن با دوستان و علاقه مندان به موسیقی قشقایی ما را در معرفی بهتر هنر قشقایی به دیگر اقوام کمک کنید.

وب سایت فولکز برای هرچه بهتر شدن سایت موسیقی اقوام و نواحی و معرفی هنر همه اقوام و نواحی ایران به کمک شما نیاز دارد. ممنون میشم نظرات خوب و سازنده خود را برای این آلبوم و دیگر مطالب سایت برای ما ارسال کنید.

همچنین شما می توانید وب سایت فولکز را در فضای مجازی و اینستاگرام هم دنبال کنید

منتظر نظرات خوب و شما درباره آلبوم غریب و صنم فرود و فرهاد گرگین پور زیر همین پست هستیم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. قاسم بلاج گفت:

    عالی, روحشون شاد یادشون گرامی باد

  2. کریم نوری گفت:

    بسیار عالی ، خسته نباشید

    1. admin گفت:

      خیلی ممنونم از لطفتون آقای نوری

  3. محمد علی نامداری گفت:

    راه اساتید موسیقی قشقایی پررهرو باد…

  4. مهدی بهرامی زاده گفت:

    چقدر این البوم رو دوست دارم فوق العاده هست ممنون به خاطر اشتراک این اهنگ ها

    1. admin گفت:

      ممنونم از لطف شما
      خوشحالم که از سایت ما دیدن کردید.
      موفق باشید