دانلود آهنگ من فرهادم بیستون گچرم اصغر کریمی
بازدید 40
۰

آهنگ من فرهادم بیستون گچرم اصغر کریمی

آهنگ من فرهادم بیستون گچرم اصغر کریمی

آهنگ من فرهادم بیستون گچرم اصغر کریمی را با لینک مستقیم از فولکز مرجع معرفی و دانلود آثار موسیقی اقوام و نواحی ایران دانلود و گوش کنید.

اگر که دوست دارید یک اثر زیبای ترکی قشقایی را گوش کنید من به شما پیشنهاد می کنم حتماً آثار اصغر کریمی را دانلود و گوش نمایید همه آثار اصغر کریمی بسیار زیبا و شنیدنی می باشند که ما برای شما علاقمندان به موسیقی قشقایی و اصغر کریمی همه آثار منتشر شده این هنرمند محبوب را تهیه کرده ایم و در صفحه رسمی اصغر کریمی در همین وب سایت منتشر کرده ایم و در حال تکمیل کردن می باشد برای دسترسی به صفحه رسمی اصغر کریمی میتوانید بر روی این لینک کلیک کنید و این آهنگ ها را دانلود و گوش کنید.

اصغر کریمی از محبوب ترین هنرمندان موسیقی قشقایی می باشد که فعالیت بسیار زیادی دارد  آهنگ های زیبا و شنیدنی این هنرمند محبوب دلیلی بر حرف‌های ما می باشد یکی از این آهنگها من فرهادم بیستون گچرم می باشد که امروز برای شما علاقمندان به موسیقی قشقایی این آهنگ زیبا را آماده دانلود کرده ایم.

آهنگ من فرهادم بیستون گچرم اصغر کریمی

آهنگ من فرهادم بیستون گچرم اصغر کریمی

متن آهنگ من فرهادم بیستون گچرم اصغر کریمی

اگر که متن آهنگ من فرهادم بیستون گچرم اصغر کریمی را دارید می توانید متن این اثر زیبای ترکی قشقایی را در پایین همین صفحه در بخش نظرات برای ما بنویسید تا ما این متن را برای دیگر علاقه مندان به آثار اصغر کریمی در همین صفحه منتشر نماییم.

همچنین شما می توانید وب سایت فولکز را در دیگر شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام نیز دنبال نمایید.

اگر که  از هنرمندان دیگر اقوام و نواحی ایران هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا آثار شما را برای بهتر دیده شدن در وب سایت قرار دهیم.

هنرمندان ایل قشقایی

هنرمندان ایل قشقایی

آهنگ من فرهادم بیستون گچرم اثر زیبای اصغر کریمی را تقدیم می کنم به قشقایی های هنردوست و همه علاقه مندان به موسیقی ناب و زیبای ترکی قشقایی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

admin

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *